Nog een paar vragen en antwoorden op een rijtje:
- Wat is het tijdsbestek dat ik partner kan zijn?
Je kunt op elk gewenst moment starten en stoppen.
- Aan wie en waarom verkoop ik de online training?
De mooiste manier is als je de online training als oplossing kunt bieden voor ruiters die beseffen dat ze het nodig hebben. Bijvoorbeeld omdat ze rijtechnische problemen hebben, blijven hangen op een bepaald niveau of wedstrijdklasse, een paard hebben met gedragsproblemen tijdens het rijden, of als paard of ruiter lichamelijke klachten, blessures of ongemakken ondervinden die gerelateerd zijn aan het rijden. Er is een gezegde: “Een klant koopt niet jouw product, maar de oplossing voor zijn of haar probleem.” En wat is er nou mooier dan dat jij die oplossing aan kunt reiken middels deze online training… Natuurlijk kun je ook iemand blij maken met de online training zonder dat deze echt problemen heeft, maar gewoon lekker aan het rijden is en het plezier en/of de prestaties verder wil vergroten.
Als iemand uit je netwerk interesse heeft in de online training, dan kun je ze de link geven naar de website waar alle info staat (deze link ontvang je als je je hieronder aanmeldt) samen met jouw kortingscode. Ook kun je mensen enthousiast maken door de informatie, de trailer video en je kortingscode te delen via bv. flyers, je website en social media. Als je je aanmeldt als partner, dan krijg je alle info die je nodig hebt om de informatie over de online training te verspreiden toegestuurd. Eventueel kun je je eigen bedrijf promoten met behulp van het aanbod van de korting op de online training. Win-win situaties, daar houden wij van !
- Kan ik extra korting geven aan mijn klanten, bovenop de korting van de kortingscode ?
Als partner willen we graag dat je je aan de vaste prijs houdt, zodat het voor alle kopers en partners eerlijk blijft. Daarnaast laat het geautomatiseerde betaalsysteem ook niet toe om hiervan af te wijken. Maar heb je een leuk idee voor een bepaalde speciale actie, dan mag je altijd contact met ons opnemen!
- Als jullie de aankoopprijs verlagen, beïnvloedt dat dan mijn commissie?
Ja, de commissie is altijd 10 % op de uiteindelijke verkoopprijs. Wij behouden het recht om al dan niet tijdelijk de prijs te verlagen. Als dit gebeurt, dan zullen we onze partners hiervan op de hoogte brengen.
- Wat als iemand die via mij de online training heeft gekocht zijn geld terug vraagt?
We bieden kopers van de online training 3 maanden lang een ‘niet tevreden is geld terug garantie’. De kans dat dit gebeurt is erg klein. Mocht dit toch eens voorkomen, dan zijn we genoodzaakt om de uitbetaalde commissie op die verkoop terug te vorderen of te verrekenen met volgende verkopen. Bedenk dat deze regel er wel voor kan zorgen dat je nooit met een ontevreden klant zult zitten (voor ons maar ook voor jou als partner) en dat het ervoor kan zorgen dat mensen makkelijker tot de aanschaf van de online training over durven te gaan. Dit risico nemen wij daarom graag voor lief en we hopen jullie ook!
- Hoe veel online trainingen moet ik verkopen als ik partner word?
Dat maakt niet uit! Als je uiteindelijk toch niks verkoopt, geen probleem. Maar niet geschoten is altijd mis… En als je er heel erg veel verkoopt, des te beter. Het voordeel van ‘online’ is dat we nooit uitverkocht zullen zijn!
- Wat als ik nog verdere vragen heb?
Waarschijnlijk zullen er in de voortgang van de samenwerkingen nog wel vragen ontstaan. Eerlijk is eerlijk, voor mij is dit online gebeuren ook allemaal nieuw. Maar neem gerust contact op als je nog vragen hebt of feedback hebt. Dit mag via roos@gepaardmeteenlach.nl (wordt niet dagelijks gelezen) of voor dringende dingen via 0031-6 13567041 (wordt op werkdagen 1 x per dag bekeken).